Vrienden

Vriend worden van LiBel?
Dat kan al voor 10 euro.

Met het geld organiseren we evenementen in ons dorp, zoals de intocht van Sinterklaas, de kerstboom op het plein en andere leuke evenementen. LiBel komt op voor de belangen van ons dorp in de gemeente en probeert het dorp op een leuke manier te verbinden.

Na het invullen van het formulier krijgt u van ons een e-mail om te controleren of u werkelijk de donateur bent, dit kan even op zich laten wachten, omdat we het handmatig en zorgvuldig willen controleren.

Namens Stichting LiBel,
Hartelijk bedankt!

Onze vrienden:
Jeannette & Jur Huizenga - Kerry Breure - Familie Hagoort - Wietske Huizenga - Fam. Benningshof - Aagt en Frank de Ruyter de Wildt - Hank Kautz - Ingrid Kautz - Joep Griffioen - Teun Griffioen - Jesse en Luca Baegen - Mieke Broens - Ams Temmink - Tamara Methorst - Frans van Petegem - Els van Petegem - Onno Cleijpool - Danielle Cabri - Ir. A.S. Vahl - Anneke van der Meer - Arjan Ros - Jan en Mieke Verschuur - Rob van Zanten - A.J.T. Plaisier - G.T. Vinkenburg - Evelien Evers - Maxim en Cocky de Voogt - Aafke Huizenga - Justin Korse - Anne Super - Geert van Dijk - Rita Heymans - Nicolet Rorije - Jaap van der Bent - Moniek van den Bosch - fam Groenewold - Toinette van Waterschoot - Dik en Frea Buser - Peter en Marietta Eppinga - Anne Marie van Zanten - Jacoba Herben - Familie Roos & de Vries - Thea Hoff - Erik en Margreet Tamboer -  Gerrit Vormer - Gijs Folmer - Karin & Martin Wijsman

IBAN: NL96 RABO 0336 3142 05
T.n.v. Stichting LiBel